Navigering
(0)

Long time no see!

Har börjar spela igen. Ingen rivstart dock, men ska försöka få ihop minst 15k händer denna månad. Igår spelade jag en session som började dåligt, 5 inköp minus på ca 400 händer, helt otrolig oflyt. Sessionen slutade med 2 inköp minus, vilket kändes bättre iaf och naturligtvis runnade man ett par inköp under EV. Förlorade mest i situationer var jag lät motståndaren hänga sig själv när jag hade överpar och TP händer, men dom var på toppen av deras range varje gång, doh :) Men skönt att vara tillbaka fastän det börjat dåligt!

För övrigt följde jag med finalbordet i WPT Bratislava var Jesper Höög spelade. Han föll ut på 5:e plats för 26k€, väldigt synd! Men grattis till honom för en grym 5:e plats endå!


2011-04-06 @ 12:07:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks