Navigering
(2)

ABI -11, WE RUN YOU OVER WITH DEUCE SEVEN!

Imoron är det penkkis! Börjar känna mig taggad. Kl 9:30 börjar abiprogrammet, sen ca 12:00 ska vi på "flaka" o köra igenom stan, får se till att ta varma kläder på sig så man inte fryser bort sin manlighet. På kvällen blir det penkkismiddag vid stadshotellet och sist men inte minst en visit till vackra Melody.

Bara för att jag fick feelis prova jag sätta en prilla under underläppen. De va ungefär likadant som att äta smältchoklad iställe för i fast form. Härligt med andra ord. Jag har lärt mig med åren att prova på allt och välja ut det bästa, hittils har det funkat bra, inte bara med mina snusfasoner men med allt annat också.

Här är min fina abihalare som jag designade idag, ingenting i Gucci-klass men det duger!






Och en random bild på mig då jag fylld 18! :D




2011-02-16 @ 23:18:39

Postat av: Mimmi

Snyggan halar :D Speciellt hade baksido på an va humor xD Ha de så rolit ^^

00:28:27 den 2011-02-17

Postat av: kajsa

hahahahah richie, kurscheer... :D

13:01:04 den 2011-02-26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks